19 آوریل 2018 در محافظت از ازدواج خود
یکی از مواردی که من در مورد رسول پولس دوست دارم همانطور که در عهد جدید درباره او می خوانیم ، این است که او همیشه راضی بود. مطالب در زندان ، محتوای خارج از زندان. محتوا اگر او زندگی می کرد ، اگر او فوت کرد ، راضی است. او توسط یک مار مسموم مورد ضرب و شتم کشتی گرفته شد و گاز گرفت. هنوز هم محتوا این کیفیتی است که من تحسین می کنم که معتقدم که برای همه ما در دسترس است ، اگرچه برای اکثر ما به راحتی قابل استفاده نیست. بیشتر ، اگر نه همه ، آنچه در مورد رضایت پولس می دانیم ، مبتنی بر شرایط اوست - زندان ، مارها ، زندگی یا مردن.
 
حتی اگر ما به این امر بینش ندهیم ، حدس من این است كه پول در مناطق دیگر زندگی خود نیز راضی بود. من فقط نمی بینم که او مقایسه کند. وقتی همسایه اش جدیدترین و بهترین ارابه مدل را بدست آورد ، فکر می کنم او از آنها خوشحال شد. وقتی او وارد یک شهر شد و در خانه خوب کسی سرگرم شد ، من فکر نمی کنم که او ناراحت بود که حتی جایی برای تماس با او نداشت.
 
پاول در زمینه قناعت استاندارد بسیار بالایی را تعیین می کند. اگر زندگی خود را بپذیریم و در آغوش بگیریم ، می توانیم هم راضی باشیم. اگر در برابر وسوسه مقایسه زندگی ، خانه ، اتومبیل ، بچه ها و غیره مقاومت کنیم ، می توانیم راضی باشیم. در واقعیت ، جاده مقایسه منجر به ناامیدی و ناامیدی می شود. جاده سرگرم کننده ای برای ادامه کار نیست. بیایید این را امتحان کنیم. دفعه بعد که آنلاین هستیم و از طریق پست ها پیمایش می کنیم ، به جای مقایسه ، تشکر و خوشحال بودن را می توان گفت؟ به خاطر آنچه که دارید سپاسگزار باشید و از دیگران در آنچه که دارند خوشحال می شوید. این قطعاً تغییر خواهد کرد.
 
 
محافظت از ازدواج ، محافظت از ازدواج خود ، اجتناب از مقايسه ، گراس سبزي ، ازدواجي شاد ، چگونه ازدواج كنيد ، تله هاي مقايسه ، مقايسه در ازدواج ، ازدواج بهتر ، مگس ، ماريو ، مگس ، ، دکتر. KIM ، DR KIM KIMBERLING
2 نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.
 
AM Blog 3 Banner.png
تماشای آنچه می خواهید
12 آوریل 2018 در محافظت از ازدواج خود
بیایید این وبلاگ را با یک سؤال شروع کنیم. وقتی چیزی راجع به همسر یا ازدواج خود در رسانه های اجتماعی ارسال می کنید ، انگیزه شما چیست؟
 
بیشتر ما دوست داریم عکس هایی از آنچه انجام می دهیم ارسال کنیم ، یا بچه های ما کاری زیبا انجام می دهند. بیشتر پست های ما سرگرم کننده و بی ضرر هستند ، اما آیا تا به حال پستی را خوانده اید یا به یک عکس نوشته شده نگاه کرده اید و فکر کرده اید ، "اوه ، ممکن است آسیب ببیند"؟ شاید این پست مربوط به زن یا شوهر شخص دیگری باشد که اتفاقات شگفت انگیزی را برای همسر خود انجام داده است و اظهار نظر مانند این موارد پیش رفته است ، "ای کاش همسر من برای من کاری خوب انجام داد." شاید کسی واقعاً سخت کار کرده باشد. کمی به نتایج آنها افتخار می کنید ، و تصویری را منتشر می کنید که خیلی زیاد نشان می دهد. بعضی اوقات پستهایی را می بینیم که شخص به طرز اشتباهی با آنچه گفته می شود توجه می کند.
 
در هر یک از این مثالها ، همسر چگونه تحت تأثیر قرار گرفته است؟ آنها در مورد پست چه احساسی دارند؟ برای ازدواج چه می کند؟ نکته آخر این است که تماشای آنچه ارسال می کنید بسیار مهم است. رسانه های اجتماعی زمینه ای برای رشوه دادن همسر ، پخش نشدن لباس های کثیف یا ارسال هر چیز نامناسب نیست. یکی از دلایلی که ما رسانه های اجتماعی را به عنوان سکوی اصلی برای ازدواج عالی انتخاب می کنیم به این دلیل است که مکانی با تعداد زیادی از افراد است که خواهان ازدواج خوب هستند. ما از رسانه های اجتماعی برای تشویق زوجین در ازدواج خود استفاده می کنیم و به آنها توصیه های مفیدی می کنیم. چه می شود اگر همه ما همین کار را کردیم؟ اگر همه پستهای ما منعکس کننده آنچه که می خواهیم همسر ما در مورد ما ارسال کند باشد؟ آیا اگر همه ما هنگام ارسال پست در مورد همسر و ازدواج خود ، همه ما کمی مراقب بودیم ، فرقی نمی کند؟
 
 
منبع :  sanykala