زمان کیفی: 

28 ژوئن 2018 در سریال های زمان با کیفیت
دیوید و کلودیا آرپ دو نفر از افراد مورد علاقه من هستند. آنها مدتها ازدواج را خوب انجام داده اند. آنها نمونه ای عالی برای همه ما هستند. آنها نانسی و من بسیار آموزش داده اند. آنها خرد زیادی برای به اشتراک گذاشتن دارند ، اما من می خواهم در این وبلاگ به چیزی که از آنها آموخته ایم توجه کنیم که تأثیر بسزایی در ازدواج ما داشته است. در این سریال درباره زمان با کیفیت در ازدواج ، یکی از موانعی که بیشتر ما با آن روبرو هستیم زمان است. چگونه می توانیم هر روز زمان با کیفیت ثابت پیدا کنیم؟
 
Arps هیچ تفاوتی با بقیه ما در این قضیه ندارد اما آنها راه حلی ارائه داده اند که یک تعویض بازی است. آنها تقریباً همه کارهایی را که می کنند در تاریخ انجام می دهند. در حال استفاده از فرصت های غیر منتظره تاریخ به محض رسیدن آنهاست. این غیر عمدی بودن غیر عمدی است اگر آنها خرید مواد غذایی را انجام داده اند ، آنها این کار را با هم انجام می دهند و تاریخ آن را تهیه می کنند. معنی آن چیست؟ این بدان معناست که آنها در راه و از فروشگاه به یکدیگر صحبت و گوش می دهند. آنها از یکدیگر لذت می برند و به یکدیگر نمی گویند چگونه رانندگی کنید! در حالی که آنها در فروشگاه هستند ، ممکن است یک نانوایی از نانوایی برای خرید در خانه یا گرفتن تفریح ​​هنگام خرید لذت ببرند. اعطا می کنند که آنها آشیانه های خالی هستند ، اما وقتی فرزندانشان در خانه بودند ، همین کار را کردند. آنها برای نگهداری از کودکان با یک همسایه تجارت می کردند یا بچه ها را در خانه یکی از دوستان یا مادربزرگ ها و مادربزرگ ها رها می کردند. هر وقت آنها تنها بودند ، آنها - و هنوز هم - آن را به تاریخ تبدیل می کردند.
 
یکی از مواردی که من و نانسی واقعاً خوب به آن رسیدیم ، استفاده از فرصتهای غیر منتظره بود. اگر بچه ها شب را در یک دوست می گذراندند ، ما یک شب خرما داشتیم. برخی از خاطره انگیزترین تاریخ های ما زمانی اتفاق می افتد که بچه های ما آخرین لحظه فرصت انجام کاری را داشتند. ما می توانیم آن را به یک شب خرما در یک لحظه تبدیل کنیم. همانطور که بچه های ما بزرگتر شدند و می توانستند برای مدت کوتاهی در خانه بمانند ، خرید بقالی و سایر موارد تبدیل به فرصت های تاریخ می شوند. ما وقتی که لیست محصولات خود را چک کردیم ، بستنی یا نوشیدنی نرم افزاری را متوقف می کنیم. نکته پایانی این است که شما فرصتهای غیرمنتظره بسیاری برای تبدیل شدن به خرمای بداهه خواهید داشت. سوال اینجاست که آیا از آنها استفاده خواهید کرد؟
 
 
 
زمان کیفی ، زمان کیفی در ازدواج ، تاریخ سخنرانی خود ، زبان های عاشقانه ، یافتن زمان های قبل ، زمان با صحبت کردن ، زمان مقدماتی در ازدواج ، ازدواج مناسب ، ازدواج عروسی AWESOME ، بلوار ، ماروی ماریو ، ماه ماریو
اظهار نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.
 
June_Blog 03 Banner.png
زمان کیفی: اسکات عالی
21 ژوئن 2018 در سریال های زمان با کیفیت
در سالهای اول ازدواج ما ، کار بسیار خوبی برای دور شدن از سفر برای سفرها انجام دادیم. از آنجا که ما تا زمانی که کمی بیش از چهار سال ازدواج نکردیم ، خانواده ای ایجاد نکردیم ، به راحتی می توان سفرها را برای این دو نفر انجام داد. پس از آنکه ما والدین شدیم ، زندگی تغییر کرد. ما هنوز مسافرت ها را انجام دادیم ، اما آنها سفرهای خانوادگی بودند. ما سفرهای ساحلی ، سفرهای دریاچه ، دیزنی لند ، دنیای دیزنی ، اسکی برف و موارد دیگر را انجام دادیم. سفرها عالی بود و من یکی از آنها را تغییر نمی دادم.
 
آنچه من تغییر می کنم اضافه کردن سفر در سال فقط برای دو نفر ما است. نگذشت که بیست و پنجمین سالگرد ما نزدیک شد که ما شروع به صحبت در مورد سفر "فقط ما دو نفر" کردیم. نگاهی به گذشته. من نمی دانم چرا ما بیش از پانزده سال در سفرهای "فقط ما دو" رفتیم اما این کار را کردیم. سفر بیست و پنجمین سالگرد ما جادویی بود. ما به یک ساحل باورنکردنی پرواز کردیم. خوردیم ، خندیدیم ، ساحل را قدم زدیم ، چرت زدیم و ساعتها با هم اقیانوس را تماشا کردیم. یادم است که به خانه برگشتیم و به خانه برگشتیم و گفتیم "هر سال فکر می کردیم که این کار را انجام ندهیم؟" از آن زمان تاکنون داریم.
 
چیز بسیار ویژه ای در مورد چند روز با هم بودن بدون هیچ گونه حواس پرتی منظم در زندگی وجود دارد. این امکان را به شما می دهد تا به روش هایی که هرگز در خانه نمی توانستید روی یکدیگر متمرکز شوید. برای ما ، اینها به نوعی شلیک تقویت کننده برای ازدواج ما تبدیل شدند. ارتباطی که ما در سفر با هم می بینیم پس از بازگشت به خانه ، مدت طولانی طول می کشد. این به ما کمک می کند تا ازدواج خود را در آنجا قرار دهیم که خدا می خواهد باشد. اولویت های ما به ترتیب بر می گردند. هر سفری که انجام می دهیم تماشایی نیست ، اما هر سفری که انجام می دهیم برای ما خاص است. همانطور که برنامه ریزی می کنید ، بودجه خود را در نظر بگیرید. در خارج از آنچه شما می توانید استراحت نکنید. برخی از بهترین سفرهای ما با هم مسافرتهایی است که می توانیم به اتاق خواب و صبحانه های نزدیک به محلی که در آن زندگی می کنیم ، بپردازیم. من چند زوج را می شناسم که با هم به اردو می روند.
 
هر کاری را انجام دهید ، این فکر را نمی کنید که مجبور شوید پول زیادی برای یک سفر عالی صرف کنید. تمرکز شما و ازدواج شما است و می توانید در یک متل 6 این کار را انجام دهید. اگر در یک مدت طولانی یا همیشه سفر "فقط ما دو نفر" را طی نکرده اید ، زمان آن است. اگر آنها را می گیرید ، متوقف نشوید. برای برنامه ریزی "فرار بزرگ" خود وقت بگذارید و وقتی برگشتید به ما بگویید که چطور آن را دوست داشتید!
 
ازدواج AWESOME ، مشاوره ازدواج مطلوب ، مشاوره ازدواج زناشویی ، ازدواج مسیحی ، زمان کیفی ، زمان کیفی در ازدواج ، ساختن زمان تولد در ازدواج ، ازدواج بهتر ، سؤالات DR. KIM ، نکات مربوط به ازدواج ، GETA
 
 
منبع :  sanykala